Merhaba, 1 kalp durması nedeniyle kürtaj 1 dış gebelik geçirdim sağ tüpüm alındı. Artık şansa bırakmak istemiyorum rahim filmini özelde çektirebilirim ama diğerleri çok maliyetli. Devlette yaptıranlara birkaç sorum olacak:
-Yaşadıklarımın yanında bir de evde düşük yaptım diye söylesem yaparlar mı? (2 düşük 1 dış gebelik oldu diyeceğim)
-Sizler nerelerde yaptırdınız her hastanede pıhtılaşma testlerinin tamamını yapılamayabiliyormuş ve önce kadın doğuma gidip onun mu sevk etmesi gerekiyor illa?
-Bir de eşim hazirana kadar görevde olacak ben gitsem eşle birlikte bakılan teste değil de sadece pıhtılaşma testini yaptırmak istesem yaparlar mı?