Eğer gebe değilseniz TSH nin 3.63 olması normal gebe kalmanız için sorun teşkil etmiyor. Gebelikte ilk 3 ay 2.5 altında sonraki 6 ay 3 un altında olması isteniyor. Gebelikte TSH kendiliğinden de düşebiliyor. Hamile kalınca tekrar bakılması gerekiyor. Hatta hamilelik boyunca düzenli bakılması gerekiyor. 😊😊