Diyetisyenanneee Smyrayldrm bilmiyorum artık inanışla enerjiyle ilgili herhalde ben öyle bilmediğim için öyle olsa benim yaptıklarım ters çıkardı bildiğinizle enerjinizle alakalı herhalde 🤷♀️ Sağ sol yok bizde direk ileri geri ve yuvarlak
Diyetisyenanneee Smyrayldrm o da yüzük gibi tesbihi tutuyorsunuz yuvarlak çizerse kız ileri geri gidip gelirse erkek
Gamze-gmz Smyrayldrm yuzuk gibi ayni imamesinden tutuyosun dönüyorsa kiz duz gidip geliyosa erkek(miş) hatta kac cocugun olacagina bakarlarmis boyle onceden. Bende 3 cikti. 2 kiz bi oglan bakalim😀😀😀
Diyetisyenanneee Hatta şöyle denemiştim erkek birinin kalbine tuttuğunuzda ileri geri gidip geliyor kız birine tuttuğunuzdada yuvarlak çiziyor öylede denemiştim 🤷♀️ Şurda bi kaç haftamız kaldı öğrencez hepimiz neler deniyoruz 😂
Esra_3929 Smyrayldrm merhaba geçen bana yorum yapmıştınız ama yoruma kapandı tartışma cevap yazamadım size oglum 9 aylık oldu downlu 50 günlükken başladık egitimlere özelden yazmak istedim size ama yazamadım bulamadım nasıl yazıldığını ama daha baş tutma net yok tam degil yanı bide işitme kaybı var bizde agır derecede duymuyor bizi
Smyrayldrm Esra_3929 ya korkma herseyı olacak numaramı nasıl verebilir im konusabıkur resm atabilirim sna benım oglum agır degıl yuzde elli cıkıyo rapor yurudude oturdada herseyı yapıyrlar
Sedaabdullah Diyetisyenanneee benmkide öle sağlıklı olsun diyor ama bizde oğlan olursa baba ismi koyulacağı için daha bi oğlan aşkı var
EyMerve Düşüklerde sayılıyor mu acaba bana 3 cocuk cıkmıstı 2 kız 1 oglan ılkı tuttu 2. Si dustu bılmıyorum cınsıyetını simdi yıne hamılym kız mj oglan mı☺️