Diyetisyenanneee her iki doktoru da duydum nil hanım Belki daha hayırlı olur medilife için çok iyi şeyler duymadım maalesef,yoğun doktorlar zor oluyor,ben çalışıyorum aynı zamanda, zaman önemli benim için,ki herkes için önemlidir zaten 😊ama çalışmasam yoğun doktor sıkıntı olmazdı.isten izin almam biraz sıkıntı oluyor