Yeni474747 ben de Sühendan Hanım a randevu aldım, çok fazla yorum da bulamadım ama annemin doktoruymuş, benim doğumuma girmiş fakültedeyken sezeryan olmuş ama annem. Tecrübeli olduğunu düşünüyorum 🤣 Randevu saatinde alıyor mu? Doruk biraz kalabalık diyorlar, ben Ziya Çetine gidiyordum, çabucak giriyorduk hızlı ilerliyordu.