Fatma_7 Kızlar iki üç gündür farkediyorum sırt üstü yattığımda aşağıda sol tarafımda yumruk gibi şişlik oluyor bebiş ortada değil mi solumda şişlik ama. Aynı şekilde olan var mı acaba ?
Kaderimm Fatma_7 cnm ben 19 haftaligim sol alt tarafimda hissediyorum hep bebeğimi ortada olacak diye bı durum yok galiba sürekli orda tepinir durur
Dilek0809 Fatma_7 16 haftalığız geçen hafta gittiğimde doktorum bebeğin sağa doğru dedi ve gerçekten hep sağda bir sertlik oluyor baskılar da çok arttı sağ kasığımda
Fatma_7 Dilek0809 benimde sertlik solda bakalım haftaya kontrolüm var uyku sersemi farkettim korktum 😅
Kaderimm Fatma_7 olsun cnm benimde ikinci ama aradan 6 sene geçti bi çok şeyi unutmusum 🙈 elimi sol alt tarafa koyunca sanki biyerine elliyor gibi bı sertlik var 🤗
Kediannesi123 Fatma_7 hareketini hissetmen yakın sırt üstü uzanıp ayaklarını havaya kaldır fırsat buldukça canım 😇
Hiranurecrin Fatma_7 evet canım ortada ama sol tarafa doğru ortada .bende sol tarafta hissediyorum hep😊
Hiranurecrin Kediannesi123 ya her hurafede olduğu gibi buda her kadında öyle olmuyor .mesela benim görümcelerim ve eltilerim ne zaman erkek bebeğe hamile olsalar sağda ne zaman kız bebeğe hamile kalsalar solda oluyor. Ama bazı kadınlar da da tersi oluyor mesela kızlarını sağda erkeklerini solda hissederler bu öyle bisey yani
Kaderimm Fatma_7 sağlıklı olsunlarda erkek kız sağ sol farketmez zaten cnm sağlıkla zamanında gelsin hepsi 🤲😘