Çiğli eğitim arastirma abdulmuttalip sentas oğlumda kontrollerime ona gittim hep çok bilgili ve iyi bir doktor ama normal.dogum oldugu için onda doğum yapmamıştım Zühre diye bir doktorda doğum yaptım hiç memnun kalmadım 4 sene evvel doğum tek odada oluyor yattigin odada doğum yapıyorsun şuan çınarlı hastanesine gidiyorum onur aldemire özele 30+2 yım