Premsesannesiii Squat Yürüyüş Meryem ana otu Adaçayı Ahududu yaprağı Sıcak su Tarçınlı su Denemediğim hicbirşey kalmadı 40hafta oldu gelmiyor🙁
istanbul3434 Premsesannesiii 39+4 ben de beklemedeyim, bel fitigindan istirahat verdiler bana hareket de yapamiyorum:(
Bilgeenur Premsesannesiii ben de 40+6 ananas ahududu yapragina başlayacağım 🤦🏼♀️ Digerlerini yapiyordm ama hala tam kanala inmemis aciklik yok😫
_eylul09 Premsesannesiii bende yarın tam 40 haftalık oluyorum. Gelmezse haftaya suni sancı ile başaltacak doktor 😔
Duygusuz Premsesannesiii hepsini yapıyorum bende doguramıyorum 😔 31 haftadan beri erken dogum riskim var hep yattım 36.haftaya kadar 36 dan sonra başladım bunlara suan 38+4 üm her seferinde acılma kontrolüm yapılıyor 1-2cm acılmam var sancı normalde bu haftaya kadar hep vardı bu hafta cıkıyor nst de az cıkıyor cıksa da. Acılmam zaten yeterli degilmiş sancı da aynı sekilde bugun yine doguma alıncam diye gittim yine geri gönderdi hiç bir degişiklik yok diye cuma tekrar gidicem o zamana kadar diyet yap kilo alırsa bebek sezeryana alırız dedi dr um. Bu gidişle sezeryan olacagım
Hma_66 Hepsini denedim yok gelmiyo 40+5olduk çarşamba suni verilecek inşallah bu yaptıklarımız doğumda yardımcı olur
Hma_66 İnşallah çarşamba ya kadar kendi sancım gelir dua edin lütfen sizinde olur inşallah sizin kaç haftalık kaç kg
CemSeda Benimde 39+1 suyunda azalma varmis nstde sancilar cok cikti ama catim biraz zorlarmiş persembe tekrar kontrolum var aciklikta yok ben agrida hissetmiyorum bebek kanalada inmemis nasil olucak anlamadim 🤔
nev_hena Kar yağdı düşerim diye korkuyorum yürüyemiyorum. Anca hurma ve squat. Ama gelesi yok miniğin, kanala bile girmemiş. 🙈
heyymomm Premsesannesiii ben de 39+4 cumartesiye kadar gelmezse suni verilecek. suniden biraz korkmuyor değilim aslında 🥺 kendi sancım var nstde de çıkıyor ama tabi ki yeterli şiddette değil inşallah suniye gerek kalmadan kendi sancımız gelir suniye gerek olsa da hemen açılma olur kısa sürer iniallah 🤲🏼