Drnzgn Okyanusymn bende regl sancısı gibi bir ağrı var di rahim bebrgi tartmiyor dedi doktor dikkat etmem gerekirmis
Rabal Asenadgdvrn80 benim ilk gebeliğimde de aynıydı oda 3 hafta ilerde gidiyordu onda 8 kilo almıştım kızım 4 kilo doğmuştu. Benimkilerde genetik galiba
Caso9 Gulsenela bana 34+2 de 2600 dedi. Fakat bebek 4-5 gün önden gidiyormuş size önden gittiği söylendi mi