Pelinoz Emzirme sürecini nasıl yaptınız? Ne kadar süre emzirdiniz? Herhangi bir olumsuz etkisi oldu mu bebeklere?
SutlacimiYedimmiBen Pelinoz ben oğlum küçükken değilde emzirirken hamile kaldım 2 yaşındaydı hamileliğimi öğrendim 1 ay geçti gecmedi sütten kestim
ikibalannesii Pelinoz benim kızım 11 aylık iki aylıkta hemileyim kızımı hala emziriyorum biraz halsiz düşmekten başka bi sıkıntım yok çok şükür
Tugceery Pelinoz dogumuma 27 gun var kizimda bir yasinda ogrendigimde 3 aylikti 8 aylik olana kadar emzirdim doktor hic bi sakinca olmaz dedi ama kizim 8. Ayda kendi birakti emmek istemedi
Pelinoz bebeklerim2 ikibalannesii SutlacimiYedimmiBen benim bebeğim daha 7 aylık ama 11 haftalık hamileyim bebeğim çok küçük olduğu için kesmek istemiyorum emziriyorum ama çok halsiz düşüyorum onu emzirirken karnimdakini de düşünmeden edemiyorum acaba nasıl gelişimi etkileniyor mu diye. Dr. Lar birisi kes gelişmez dedi biri 16 haftaya kadar emzirebilirsin diğeri 24 haftaya kadar emzirebilirsin dedi. Çevremdekiler de emzirme gelişmez diyor. Çok kafam karışık anliycaniz. Daha önceki deneyimli annelerden bilgi edinmek istiyorum. Hepinize teşekkürler:)
SutlacimiYedimmiBen Pelinoz baktin gelişimi haftasıyla uyumlu emzirmeye devam edersin yoksa mecbur kesersin