Kaderimm özeldeki doktorum yapmıyorum dedi doktor önerdi. Önerdiği doktorda devlette bir perinatoloji uzmanı randevuları hep dolu ancak haftaya yer buldum haftaya da 26.haftama giriyorum en son 24.haftaya kadar yazıyor ya her yerde acaba bende sıkıntı olur mu diye düşünüyorum