Nbiyecbn26 Merhaba birşey sorucaktım karninizda ara ara geriliyor gibi hissediyormusunuz ben hissediyorumda acaba kötü bir durum mu ilk hamileligim oldugu için hic bir konuda bilgi sahibi değilim sürekli bir sey oldu mu olacak mi diye yaşıyorum
gunsa1 Nbiyecbn26 batmalar, karıncalanmalar, gerilmeler her şey olabiliyor.vücudumuz sürekli değişim içersinde 😊 benimde ilk hamileliğim ben de hep olumsuz düşünüyordum alıştım artık zamanla bu düşünceler de yok olup gidiyor sağlıklı günler 🌸