Merhaba arkadaşlar ben bir düşük yaptım üzerine ilk adetimi gördüm bitti ovilasyon testi aldım ve yumurtlama takibi yapacağım birlikte yaparsak yönlendiririz bilmediklerimizi ögreniriz diye düşündüm bu ay bebek bekleyen ovilasyon takibi yapanlar var mı beraber bekleyelim