Seva_aa Merhaba kizlar dondurulmus embryo transferi yapicakdik 1 adet gecirdim doktor daha erken 1 adet daha bekleyelim dedi boyle bir sey yasayan oldumu acaba 2 ci adetde yapildimi transfer
Hilal1907 Seva_aa 10 sene sonra bile yapilir sen dinlen diye rahim dinlensin diye iyi yapmis dr. Benim de ikinci ayda transfer yapildi.
dugmeninannesiii Seva_aa canım benimde haziranda toplandı yumurtalarım donduruldu eylülde yapıldı transferim çok şükür ilk denemede tuttu 🙏 doktorun ne diyorsa ona göre hareket et hayırlı sonuçlar alırsın inşallah 🙏
Haticedemir1 Seva_aa Ben bir regl dönemi geçirdim ve transferim yapıldı sonuç çok güzel 13 haftalığız❤❤
ballisiyavrum Seva_aa benimde iki adet beklenecekti yumurta toplandı ilk adeti oldum ikinci adeti birtürlü olamadım ilaçlar kullandım yine gelmedi meğerse kimyasal gebelik olmuş kendiliğinden Allaha şükür değer düştü adetle attım çarsamba transferim var🤲
Seva_aa Ya hepiniz oyle guzel seyler yazmissiniz ki bu surec malesef cok yorucu ve uzucu 2 dusugum var artik tahammul yok Allah her kese saglikli evlatlar nasip etsin 😍❤️🥰