Betus93 Kizlar uyandigimda ozellikle sol kolumda uyusma ve agriyla uyaniyorum. Ve ayak parmaklarimda da uyuşma ağri olmaya basladi. Çok sancilaniyorum. Doktoruma sordum net bise demedi. İlac bile vermedi. Ama siddetli agrilara dayanamaz oldum. Basina gelen varmi bu neyin nesi. Bu arada 19+2 haftalik hamileyim
Mzeynepp Betus93 bende de vardı özellikle el parmaklarımda uyuşma falan, doktorum ödemden demişti, bir şey vermemişti. Doğumdan sonra anca geçti