Arkadaşlar merhaba. Burada görüyoruz ki riskli gebelikler , bebek isteyenler çeşitli sıkıntılar yaşayan arkadaşlarımız var. Ben de riskli bir gebelik geçiriyorum . Elimizden geleni yapıp Allah’a tevekkül ediyoruz.Her şey Allah’tan. Dünya dua üstüne kuruludur derler . Birbirimize bir Fatiha bir ayetel kürsi okuyup isteyenlere sağlıklı bir evlat ,Hamile olanlara , hamileliği riskli olanlara sağ sağlim evlatlarına kavuşması için , ve her ne sıkıntısı var ise derman bulması dua edelim . Allahım hiç kimseyi İçlerinde bizi de evladıyla sınamasın 🙏 ben başlatıyorum daim olsun inşallah 🤲