Hsbsk Arkadaş 7 +3 hamileyim. Gogsum sabahları taş gibi oluyor. Arada iğne batıyor gibi oluyor normal mi yaşayan var mi
Hsbsk Kucukmucize mide yanması ayni şekilde kasıklarimda da ara ara kramp oluyor. Bir kızım var sonrasında 2 kaybım var cok korkuyorum
Hsbsk tanya25 insallah hersey yolundadır bir kızım var sonrqsindq 2 defa bebek kaybettim simdi herseyi ona yoruyorum
Fndk33 Hsbsk benimde o haftalarda kasığıma kramp giriyordu doktorum rahim genişlemesinden demişti yani normal 🥰