enise2017 Herkese merhaba yarın sabah sezeryanım var ve yavaştan ıslaklığım olmaya başladı hafif kasık ağrım var düzensiz.. ıslaklık olduktan sonra ne kadar sürüyor sancı vs olması normal doğurmam değilmiiii😌
enise2017 Ortmenanne16 hafif ıslaklık oluyo .. tam su gelmesi diyemeyiz Dr u aradım ağrın varmı dedi şuan yok dedim yat biraz dinlen eğer iç çamaşırı baya ıslanıyorsa beraberinde kasılmalar sıksa ara beni dedi şuan uzanıyorum ağrı yok sabah 9 da sezeryanım var tedirgin oldum bu gece bi sorun yaşanmadan biter mi diye 🙂
Ortmenanne16 enise2017 suyunuzu takip edin mutlaka neyseki doktorunuza yazmışsınız yarın için hayırlı doğumlar dilerim 🙏🙏🙏
enise2017 Ortmenanne16 çok sağolun evet insan panik oluyo ama sadece ıslaklık ile geliyor diyemeyiz dedi ☺️Dinleniyorum şuan uzandım çok tşk ederim amin hepimize hayırlı doğumlar 🌸
enise2017 sedasenturk normal doğum düşünmüyorum sezeryan a karar verdik şimdilik süreç bu .. ama bebeğim beklemez gece bi sıkıntı olur onu da bilemiyorum hiç ..