Önce 27 çıkmıştı sonra 240 daha sonra 1019 olarak gebelik var denildi. Ama geç döllenme olduğu için kese görünmüyordu. İlk oğlumda aynı bu şekilde sorunlar ile karşılaştım. Fakat bugün tekrar kan verdiğimde beta 1554 olarak çıktı doktor dış gebelikten şüphelendi sizde böyle şeyler ile karşılaştınız mı ?