Ya medicine hastanesi için çok arastirma yapmaya çalışıyorum ama çevremde hiç oraya giden yok. Hekimim de Sibel hanım. Çok soğuk. Instagramdan bişey sorunca falan cevap veriyor ama ne bileyim aşırı seviyeli. Rahat olamiyorum kendisinde. Sanırım Nisa hastanesine geçcem. Oradan hekim araştırıyorum. Medicine hastanesinin yenidoğan yoğun bakımıyla ilgilide bir bilgi edinemedim. Uzman dr kalitesini ve çalışan hemşireleri ve çalışma saatlerini merak ediyorum ama öğrenemedim bi türlü. Erişkin yoğun bakımda hemşireler 36-48 saat nöbet aralıklarıyla çalışıyorlarmış. Yenidoğan yoğun bakımda öyleyse bebekler için verimli olabileceklerini sanmiyorum. O yüzden çok arada kaldım malesef 😔