ilaydamucizem Bende 14+5 günlük hamileyim.Benim de hep düşüyor .Doktorum hamilelikte normal tansiyon düşüklüğü dedi.Yeter ki yükselmesin dedi.Şekerli su içiyorum dengelemesi için. Yada tuzlu ayran ..