Merhabalar 8+3 haftalık hamileyim. Sabahları bulantım oluyor fakat cıkarmıyordum. 1 hafta önce ve bu sabah öğürtü ile istifra ettim suanda midem bulanıyor ve bulantıyla titreme geliyor. Acaba bu normal mi yaşayan oldu mu ? Ateşim yok gribal birşey de değil. Bulantım ve titreme geliyor ara ara