Meriseymen ben ilk gebeligimde gittim ama hic memnun kalmadim. 2hafta surekli kan degerlerimde yukselme olmasina ragmen bebegin kesesini bir türlü gormedi en sonunda alttan muayene ettii yine gormedi ve bana dış gebelik hemen tüpünü almamiz lazim yoksa tehlikedesin falan dedi. Allahtan eşim baska hastaneyede gosterelim dedi yoksa tüplerimdende oluyordum. Neyse baska hastaneye gittim bebegin keseside göründü kalp atışıda duyuldu. Gittigim hastanedeki doktor bu sekilde yukselen kan degerlerin var doktor nasil sana dış gebelik der dedi sikayetci olacaktım fuat boradan ama eşim Allahindan bulsun dedi o sekilde hic sevmem o doktoru