İlk doğumumda sancım yoktu 2 cm acilmam vardi sadece lekem gelmisti suni sanci verdiler 2 saat çektim sanciyi sadece sonra yavruma kavuştum rabbim hepimizin yardimcisi olsun bir avazda kurtarsin insallah. ♥️ Şimdi 2. Gebeliğim ve yarın tekrar suni sancıyla doğumum başlatılacak dualarinizda banada yer verin