Selam kızlar , 36+2 de karnımda ağrı olduğu için doktora gittim nöbetçi doktor çatı muayenesi yaptı açılmam yoktu ama rahim yumuşmaya başlamış dedi.Şuan 38+1 hamileyim yarın kontrolüm var doktorum çatı muayenesi yapıcam dedi sizce o zamandan şimdiye açılma olmuşmudur ?