Minnosunannesiii Busra1606 kız mı genelde koz çocukları geç oynar diyorlar ben 24 te ufak tefek hissettim bende çok korkuyordum ama normalmiş
Derinin-annesi Busra1606 bende 23 hafta oldum anca minik minik hareketler hissediyorum.25 ten sonra sert hareeketler baslıyormus.
Busra1606 Ya doktor 17 de hissedersin dedi bana bende heyecanla bu anı bekliyorum 18 oldu yok 19 oldu 20 oldu yok🤣
058elf Busra1606 ben çok zayıf hamile kaldığım için bana erken hissetmen normal dediler 16 haftalıkken hissetmiştm seğirme 18. haftada başlamıştı canım☺️ Kilolu da değilmişsn bir iki haftaya hissedersin inşallah