Gebeliğimin başından beri gidiyorum, hastaneyle ilgili hiçbir sorun yaşamadım henüz. Hatta özel sigorta sirketinden kaynaklı yaşadığım bir problemde hastane çalışanı bize çok yardımcı oldu sorunu hallettik. Doktorumu da çok seviyorum.
Gebe kalmadan önce çok araştırmıştım, orada doğum yapan da birçok arkadaşım var o sebeple tercih etmiştim. Memnun kaldım.