babyandmommy Kızlar karın ve kalça kısmim 2-3 gündür kaşınmaya başladı. Söylediğim kişilerde çatlayacağının belirtisi vs dediler. Nemlendirmek için bebe yağı kullanıyordum. Çatlaklar için kakao yağını önerdiler. Etkisi var mıdır? Veya herhangi bi zararı?
babyandmommy Katibe52 bebe yağı sürüyorum canım sabah akşam, sürünce kaşıntım geçiyor. Kakao yağı iyi gelir mi ki?🤦🏼♀️
hm35 bebe yağı değil de daha çatlağa yönelik kremler yağlar kullanın, birçok marka var internetten bakın. badger belly butter, lierac, palmers, bio oil vs vs