Sermec27 Ozgeszmn 12+3 te öğrenmiştim ilk oğlumu daha doğrusu doktor erkeğe benziyor demişti değişmemişti 🥰
Havva1995 Ozgeszmn benimde aynı 12+4 acaba belli olur mu cinsiyet belli olan anneler yani ne gibi belirtileriniz vardı belim çok agrıyor neden acaba gidince soracam inşallah
Ozgeszmn Nurtrky yaa biz aynıyız o zaman bende carsamba günü gidicem kontrole ❤️ Herhangi bir belirtiniz falan var mı acaba bebeği hissediyor musunuz su an