Sevdavemelegi Doğum paketim var özelde yapacağım bir şey merak ediyorum kendi sancım olmazsa suni sanci verirlerse bunun icim ekstra ücret cikarmi bilmediğim icin soruylrum kusura bakmayin
Minnosunannesiii Sevdavemelegi maalesef canım paralı hattaa örnek veriyorum geçen bi arkadaş ayağını yakmış narkoz verip tedavi yaptılar ikinci narkoz dozu vurmak zorunda kalmışlar ayılma olmuş diye ondan bile ekstra para aldılar tabi bütün hastaneler aynımıdır bilemem
yagmurakcali Sevdavemelegi valla ben ilk doğumumda suyum geldi gittim sancım olmadığı İçin suni verdiler ama hiç ekstra ücret ödemedik yAni tabi bu şehirden şehire hastaneden hastaneye de değişiyor olabilir ama ben burda suni için ekstra ücret alındığını hiç duymadım canım
Sevdavemelegi Yani adim atsak para ya özel hastane merak ettim ona göre temkinli gidelim ya da ne olursa ekstra ucret cikiyor arkadaslar paket dışında
Prensesinannesiiiiiiii Evet ekstra ücret ödüyorsunuz ayrıca pandemi dönemi olduğu için virüs testide istiyorlar ona da 200 lira ücret söylediler bize ama hastaneden hastaneye farklılık gösterebilir tabiki
Sevdavemelegi Prensesinannesiiiiiiii ama dogum paketi alirken bize demediler suni ekstra ucret diye kagitta da yazmiyor ya