Merhaba kızlar bugun kötü bir haber aldım malesefki.. ben işim dolayısıyla idari izinliyim hamile calısmam mümkün olmayan biryerdi.. kendimi çok korumaya kollamaya calıstım ama malesef eşim çalışıyor ve bugun yanında çalışan cocugun covid oldugunu öğrendik.. doktorla konustuk yarını test için uygyn gördüğünü söyledi eşimde yarın test yaptıracak.. çok korkuyorum 22+2yim.. yapmam gereken bişi varmı ilac kullanamıyoruz zaten nelere dikkat etmem gerek ne yemeliyim özellikle öneriniz varmı kızlar 😔