Betulnuri ben 28. Haftada erken doğum yaptığım için yatistaydim zaten ama daha önceki bebeğimde kanamam olmuştu o iğne vurulcakti hemen 1 günlük yatış çıkış işlemi yapıp vurdular aynı sistem olur sanada doktor yatış için yönlendirir seni devlet Hastanesi’nde nasıl oluyor hiç bilmiyorum da fakültede hemen yapiyolar