Berin Glcncsknn baş ağrısı, biraz iştahsızlık ve hafif bulanti var birde halsizim😒 badem, fındık, kuru üzüm, meyve yiyorum günlük birde gece yatmadan önce bir bardak süt içiyorum birde bol su içmeye dikkat ediyorum
Glcncsknn elisa123 benim kasik agrim geçti şükür 4+5im bugün. Dün keseyi gördük çok şükür. Ama bulantım vs başlamadı daha. Sadece göğüslerim çok agriyor
elisa123 Zeynouur çok zor. bir süreç haırlısıyla cuma günü gelsinde bakalım kesemiz var mî diye siz gittiniz mi doktora
Zeynouur elisa123 evet gitmiştim keseyi gördü iki hafta sonra tekrar gel dedi inşallah o zamana kadarda büyür kalp atışını vs duyarız 🙏🏻
Ysn Zeynouur ben gebe kaldığım an sorunluyum canim ilk bebeğimi plasenta ayrılmasından kaybettim bütün gebeliklerimde tekrar etme riski var duana talibim