busbusssss Şehir dışında olduğum için doktoruma gidemiyorum. Buradaki hastaneye de randevu çıkmıyor. Şu an 13.haftaya girdim folik asit kullanıyorum sadece. Bırakmam mı gerekiyor folik asiti? Şu an sizler hangi takviyeleri kullanıyorsunuz acaba?
ogrencianne35 busbusssss 12.haftada multivitamin multimineral omega 3 içeren hap veriyor doktorlar folik asit 12.hafta da bırakılır
Ates21 busbusssss ben c vitamini demir ilacı folik asit damla doktor doğuma kadar kullanacakdin dedi bakalım şimdilik kullaniyorum
Gamzeakd busbusssss multivitamin ve omega 3 içeren vitamin hap kullanıyorum . Ferrum kan hapı ,magosit magnezyum ve 3 günde bir d vitamani dcolefor kullanıyorum. 🥰
Momkra busbusssss canım ilacın bitmek üzere ise bitirebilirsin doğuma kadar kullananlar bile var…. benim ilacı yeni bitti 14.haftdayim doktorum bitene kadar icebilirsin demisti
busbusssss ogrencianne35 kullandığınız multivitaminin adı nedir ? İlk gebeliğimde regenesis max yazmıştı doktor
busbusssss Momkra hmm teşekkür ederim iyi oldu öğrendiğim o zaman bitmesine az kalmıştı bitireyim o zaman ☺️