Elcnerdgn 21 haftalığız , artık yatış pozisyonlarımı sağ sol olmak üzere hep yatıyorum. Fakat gece istemsiz bir şekilde kendimi sırt üstü buluyorum sırt üstü yatınca uykum aşırı tatlı oluyor kendimi sırt üstü bulunca ben nedense vicdan azabı cekiyo gibiyim 🤦🏼♀️😞
Yldrmygmr Elcnerdgn bende oyle sol tarafim uyusuoo artik sirt ustu uykumda donuyorum ins bisey olmaz allah korusunn
1987gokce Elcnerdgn ah canım 31 haftaligim inan hep sola yatıyorum ama bi uyandim mi sırt üstü buluyorum kendimi. Aynen dediğin gibi çok vicdan azabı çekiyorum 😕 elimizde değil napalım Allah'a emanetler.
Selhan Elcnerdgn doktorum 30.haftadan sonra önemli olduğunu söylemişti 25ten itibaren alıştırmaya başlamıştım kendimi sola yatmak için bi yastık yardımı alabilirsiniz alışırsınız yavaş yavas😊
Sisi Elcnerdgn sola yada saga yatip uyuyorum uyandigimda sirt ustu oluyorum ben dr ama karnim agirlasmis hep agrili oluyor genelde o sekil uyandigimda😑
Elcnerdgn Yldrmygmr evet sırtım cok ağrıyor destekte yapıyorum ama kolum heryerim uyuşuyor. Sırt üstü kendimi bulduğum cok oluyor korkuyorum kendimi öyle görünce 😞
deletedmom28 Ben de rahat edemiyorum artık.Sola dönsem batıyo sağa dönsem rahat edemiyorum.Artık dikilerek uyucam 😴😴😴
deletedmom55 1987gokce ne zaman başlıyordunuz sola yatmaya ben 14 haftalığım istediğim şekilde yatabiliyorum ama zararı varmı bu zamanlarda ne zaman başlamalıyım ?
Elcnerdgn 1987gokce korkmuyo değilim yani bisey olucak diye. Normal zamanda bile sırt üstü bi uzansam hemen tekme atıyor rahatsız oluyor sanırım 😞
nesoo12 deletedmom55 canım sırt üstü yattığında kan basıncı olmadığı ıcın zararlı sol tarafa doğru yat bebek damardan beslenıyo
1987gokce deletedmom55 24. Haftadan sonra sanırım canım şuanda bebeğin küçük tadını çıkar inan sonrası uyusuk kollarla geçiyor geceler 😊 çok şükür buna da
Elcnerdgn deletedmom55 bu günlerinin tadını çıkar sonradan uykular haram olmaya başlıyor 🙈 ama siz kendinizi isterseniz 17-18haftadan itibaren alıstırın
esrmhmt deletedmom55 doktora sordum 20. Haftaya kadar karnının üstüne, 24. Haftaya kadarda sırtının üstüne yatabilirsin dedi👍
deletedmom55 1987gokce tamam o zaman ben şimdiden alışmaya çalışayım arada bi tatil veririm sırt üstü yatarım sonra 24. Haftaya gelince komple sırt üstü yatmayı bırakaym 😀 teşekkür ederm canım
Elcnerdgn Selhan yatağın içinde 4tane yastıkla yatıyorum inanır mısın eşime yer kalmıyor 🙄 ama 30.haftaya kadar böyle sırt üstü yatmakta imkansız bebek tekme atıyor rahatsız olduğu zaten bi şekilde cekicez sanırım
1987gokce deletedmom55 zaten göbeğin büyüdükce sırt üstü yatınca dönemiyosun sağa sola. Kaplumbağa gibiyim 5 dk da kalkiyorum yataktan 😁
Elcnerdgn Sisi bu haftalarda gerçekten sırt üstü yatamam yani karnıma ağrı giriyor resmen ve bebek tekme atıyor rahatsız oluyor sanırım
Nili Elcnerdgn beniö gibi düşünenler de varmış süper 😀 Sabah bir uyanıyorum sırt üstü vicdan azabı çekiyorum.