Dnz_yksr ben kullanıyorum canım zaten öncesinde vardı benim guatr rahatsızlığım. Kullanmak da gerekiyor. İlacın kullanılmaması bebeğe zarar veriyor. O yüzden sakın ihmal etme.Hatta dahiliye bakıyor bir görün derim. aylık tahlillerini ol ve kontrol ettir mutlaka. 2,5 un altında olması lazım tsh. Ama sakın telaş yapma, guatrı olup da doğuran annelerimiz var ve hiç bir sorun yok bebişleri gayet sağlıklı 🥰