ZeynepKaraca Kızlar ben daha 7haftalık hamileyim 4gündürlü falan bulantım ve mide yanması var ne yapmalıyım sizce ?
elferhn10 ZeynepKaraca bende 6+6yim benimde daha yeni yeni başladı bulantılarım ben kalkar kalkmaz biraz kuru üzüm yiyorum şimdilik iyi gibi kimisi havuç ve salatalık yiyeni de duydum insallah çok çabuk geçer bulantılarımız 😊
alparslanliva Yataktan kalkmadan kraker yiyin kızlar ben 2 ay nerdeyse her sabah ve bazı günler tüm öğünde kraker yedim 😞 . Mide yanması için de maden suyu içiyorum süt fayda etmedi şişkinlik yaptı bende. Ama herkeste aynı olmaz tabii ki.