tatlissannee Haftamda ilk dozumu olmuştum 3 gün çok hafif sızladı bugün 26 hafta bitiyor 2. Dozumu oldumm yaparken çok az yanma hissi oldu şuanda az sızlama var ateş falan hiç bir şey yapmadı bendeee. İnşallah geçen ki gibi olur herkeste farklı etki gösterebilir bu benim gözlemim korkmayın kızlar aşınızı oluunn özellikle sezeryan düşünenler 😊
Cevirmenannee Herkese farklı doz vuruluyor demek ki bana sadece 1 doz vurdu ebem başka vurmayacağım dedi
tatlissannee Cevirmenannee benimki 2 doz dedi canım kimisi 5 doz oluyormuş anlamadım hep değişik demek kii