GlcanDuranKaban Kızlar 34+2 olduk bugün uyumadım diyebilirim adet sancısı gibi sancım var yalancı dogum sancısı olabilir mi ama geçmedi halen telaş yapıp doktora gitmelimiyim yoksa geçer mi 1 hafta önce kontrolde normaldi herşey 😔
HicranKzn GlcanDuranKaban Doğum sancısı da adet sancısı gibi oluyor diyorlar ya. İstersen bi danış doktoruna. Ama yalancı sancı da olabilir
GlcanDuranKaban HicranKzn sordum Canım bi kaç saat bekle dedi şiddetli olursa gel dedi kalan hazırlıklarımı yapmaya başladım bende birqz iyi oluyorum sonra gene vuruyor