Mimozaa00 5+4 haftaligiz kizlar.. bugun sadece keseyi gorebildik ama doktor hicbi sorun yok dedi.. siz bu hsftalarda bebeginizi gormus muydunuz?
Deryayurt Mimozaa00 ben 6+4 te görmüstüm genelde zaten 6. Haftadan sonra görülür canım 8. Haftada bile gören var bidahaki konteolün ne zaman bidaha gittiginde büyük ihtimal görürsün
Pcoslubiranne Mimozaa00 bu haftads beklenen zaten keseyi rahimxe görmektir.2 haftaya bebegi gorursunuz.
ilkcan64 Mimozaa00 maalesef canım acele etme 2 3 hafta geçsin ama sen ev işi bile yapma bu süre zarfı içinde yat dinlen
Deryayurt Deryayurt dedigim gbi 6+4 falan olacaksin o zaman gittiginde sanırım bende tam o haftada görmüstüm
Buistebirannelikvar Mimozaa00 ben 7.haftada keseyi görüp 8 de kalp atışı duydum inşallah darısı size olsun
Denizsa 5+1 şuan canım 4+5de keseyi görmüştüm minik ama daha bebeği görmek için erken zaten endişelenme
Dilek0809 Mimozaa00 5+5 sadece kesemiz vardı şimdi 16 haftalık olduk🐣 doktorunuz sorun görmemiş içiniz rahat olsun
Buistebirannelikvar Mimozaa00 bu haftalarda ultrasonda zor görülüyormuş aslında 7-8. Hafta da gitmek en iyisi ben ilk gebeliğimde 6.haftada duymuştum bunda ise 8 de duydum
Brckymk Mimozaa00 canım sıkma canını bizde 5+ 2 yiz bugun de kesemizi gördük önce kese görülürmüş bu zamanlarda
Papatya_38 Mimozaa00 bende de öyle olmuştu aynı senin gibi sadece keseyi gördü doktor Ben de iki gün sonra 7 haftalığa gireceğim inşallah kalp atışını görür bebeği görür
portakalcice Mimozaa00 ben de sadece kese gördüm en son Çarşamba gidicem inşallah kalp atışını duyarız 😌