Arkadaşlar merhaba ben de 11 haftalık hamileyim tüp bebek ile 2. Denemede hamile kaldım tüp bebek yaptıracak olanlara naçizane tavsiyede bulunmak isterim tedaviye başlamadan 2 ay evvel proxywomen adında bir takviye ve stromega vitamin kullandım doktorumun tavsiyesiyle ve yumurtalarım çok daha güzel gelişti ve gerekli olan hormon değerlerim düzeldi öncesinde hormonlarım hep düşük veya yüksek çıkardı ama bu vitaminlerle hem yumurta toplamada hem de transferde hiç sorun çıkmadı bana çok iyi geldiler