Bussratozaan Kızlar selam biz 11 haftalık olduk bugun 2li test için doktora gittim erken haftaya gel dedi cinsiyet tahmininde bulundu çıkıntı var gibi erkek dedi . Böyle çıkıntı görüpte sonradan kız haberi alan varmı? Veya tahminleri dogru cıkan