Hanımlar merhaba, son regle göre 5+3 hamileyim geçen hafta değerim 343 tü keseyi görmemiştik henüz doktor 1 hafta sonra gel dedi. İlişki yasağını sordum sıkıntı yok dedi yasaklamadı. Herhangi bir sıkıntım yoktu dün gece 1 aydır ilk defa birliktelik yaşadık, eşim de nazikti ama bi iki minik damla pembe leke oldu peçeteye silince gece kasık ağrısıyla beraber, bugün de regl başlangıcı gibi lekelenmem oldu yine açık pembe ama daha fazla miktarda. Doktor düşük önleyici iğne ve hap verdi. İlişkiyi yasakladı. Başına böyle bir şey gelen var mı acaba ilişkiden sonra aynı durumu yaşayan. Acaba sonrasında süreç nasıl ilerledi sizde ilişki bırakılıp ilaçlar kullanılınca kanamalar kesildi mi yoksa gebelik boyu devam mı etti onu merak ediyorum