Ozlemm35 Merhabalar 28 Aralık ilk regli günümdu tahmini 6 haftalık olmam gerekiyordu hastaneye gittiğimde geç döllenme dendi ve 4 haftalık 4 gün olarak belirlendi:) başınıza gelen anneler varmıdır :)
Livanur_65 Ozlemm35 bizimde öyleydi ama yanılma oldu 1 hafta geride dedi ultrasonla baktı yanıldılar bebeğim 40 da doğdu
Ysmmmnn Ozlemm35 ben 5 gün var satla ulturasonun arasında hanhi tarihi baz alacağını sordunmu dotoruna
Dilek0809 Ozlemm35 8+0 olması gerekirken 6+5 çıktı 12.haftada tam haftasını yakaladı bir de ben biliyorum yumurtamın çatladığı günü geç döllenme olduğu halde yakaladı yani merak etmeyin yakalar Allah’ın izniyle
Sedagb Ozlemm35 benim geç döllenme 😊 şu an 32+0 olduk. Bebeğiniz sağlıklı gelişim gösterdiği sürece sıkıntı olmaz😊
co2041 Ozlemm35 benim de son adet tarihim 28 Aralık. 5.haftada doktora gitmiştim 4 haftalık olduğunu söyledi muhtemelen geç döllenme
Sedasmsk Ozlemm35 bende 7 haftalık sanıyordum hastaneye gittigimde 6 haftalikmis gec dollenmis ama doktor hiç bi sıkıntı olmaz sağlıklı zaten bebek dedi ve adet düzensizli dengesiz beslenme varsa normaldir korkma demisti suan 10 haftaligiz 😊
Ozlemm35 Çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız ♥️ 4+4 çok şükür keseyi gördük .. kan testi istedi yine doktor 1 hafta sonra tekrar gel dedi bakalım 5+5 olacagim bı ihtimal inşallah kalp sesi duyabilirim ♥️