Iremalp Yanımda uyuyanlar çok horladığımı söylüyor 28.haftamdayım eskiden böyle sorunlar yoktu bazen kendi horlamamdan uyanıyorum böyle sorunu olanlar var mı
Gulsummyuksel Iremalp benimde öyle 35 haftaşığım hala öyleyim kendimde uyanıyorum eşimde söylüyor ama yapacak birşey yok 😂 katlanıcaklar katlanıcaz ama buhar makinesini açıp hafif yüksek bi yastıkta uyuduğumda geçiyor. Deneyebilirsin
Meltemli Iremalp bunu bende merak ediyorum 37 haftadayim bide temizlik yaptıysam yada biraz uzun yürüyüş yapıp yorulduysam baya horluyorum acaba doğum sonrası düzelen bir durum mu bilen varsa durayım burda 😅
Leylaalin Hamilelikte oluyor sanırım 😂 aman eşimde horluyor zaten ben horlamışım çok mu hep ben uyandırıyordum yan yat horluyorsun diye nasılmış öğrenir hem ama hiç uyandırmadı sordum da bazen horluyorsun diyor 😂😂🤷🏻♀️