EsinKaraglle Sarem_68 36+2de 2850ydi minnoşum bugün yine kontrolümüz var 27+2 yiz bakalım ne kadar olmuş 🤗
Hemsireanne35 Sarem_68 36 haftada 2800 gram 50 cm di şu anda 37+1 iz cuma günü kontrol salı günü de Doğum var kısmetse 💙😍
Sema99 Sarem_68 ben 36 haftaya girdik en son 5 gün önce gittim 2200 gr dedi benim her an doğum olabilir bekliyorum her an tetikte agrılarım çok var düzensiz sancılarım başladı ve kasılmalarım var
B8use ysule darisi bana ya benim de 32 haftada 2200 gramdi daha gitmedik 33 deyim suan 3300 3400 olsun istiyorum
Aysellll Benimde 36 haftada 2700 qr idi şimdi 36+5haftalığız haftaya perşembe sezeryan olucam inşallah az kaldı zaman geçmiyor ama sağ salim kavuşalım hepimiz inşallah 🙏🙏🙏
Aysellll Bilmiyorum canım bizde öyle istiyorduk ama doktor 38 hafta olsun yeter dedi sezeryan için 39-40 da kendi sancılarında tuta bilir suyun gele bilir dedi geç oluyor o haftalar sezeryan için