Kızlar sağlık ocağında kan ve idrar tahlili yaptırmıştım doktor çok az kanama var gibi gözüküyor dedi aynı gün ultrasona girmiştim bişey çıkmadı bugün tahlillerde bunu diyor böyle bir şey mümkün olabilir mi kan tahlilinden iç kanama olduğu anlaşılır mı başına gelen var mı? 23+5 im bu arada