Ecemm92 Merhaba arkadaşlar, 10 haftalık hamileyim 3 gündür ağzımda acayip cok acı bir tat var. Bu durumu yasayan biri var mı? Sürekli biseyler yiyorum sadece su acı tat gitsin diye:(
pamuktenlim Ecemm92 malesef bende de vardı canım çok kötü bir dönemdi sürekli ağzımda bşyler vardı meyveli şeker bulundur yanında sürekli belli bir zaman sonra geçiyor
turkan-4 Ecemm92 o aci cirkin tat cok kotu benim 8. Haftada boyle cirkin tat oluştu agzimda hep dedim ki acaba folk asit mi yapıyor yani düşündüm su an 14. Haftayim gecti artik
DilekDogan78 Ecemm92 benimde bazen acı bazen tatlımsı bi tat oluyordu 15 haftalık oldu artık çok nadir oluyor
Duyguderinderen O kadar acı bir tat varki ne yapsam gitmiyorum 12 haftalığım herşeyden tiksiniyorum denemediğim sakız yemediğim şey kalmadı ağzımdaki ilaç gibi acı tat geçmiyor maalesef
Ecemm92 Duyguderinderen ben ilaç da kullanmıyorum. Sürekli yemege sardım canım ıstemese de sürekli biseyler yiyorum o tat gitsin diye nolcak böyle insallah kısa sürede gecer