Byby99 Haftadan beri kalınan ikilemden sonra bugün cinsiyetimizi ne bir şekilde öğrendik 2. Oğluşum geliyor 🥰 gönül isterdi kız olsun ikisini de tadayım ama Rabbim oğlan nasip etti hamdolsun verdiğine 🤗
Ates21 Byby99 benin gittigim doktorlar da öyle söylüyor bı kız bı erkek🤦 bakalım nasip ayrintilida belli olur rabbim hayırlı evlat nasip etsin 🙏