Hamileliğimin başından bu yana özele gidiyorum ve muayenelere her gitmemizde ücret ödüyoruz bende ikili ve diğer tarama testlerini yaptırmayı düşünmüyorum çok şaşırdım 11. Hafta da ayrıntılı ultrasona ve sordum neden iki kere bakılıyor diye iki ayrıntılı ultrason da da farklı gelişimlere bakıyoruz dediler özele gidip böyle durumla karşılaşan var mı